Thursday, May 3, 2012

Yes, nu börjar det hända grejer!

Hejsan alla mina fina läsare!

Nu har jag (ärligt talat äntligen) läst ut Da Vinci koden! Sjukt bra bok, jag ska just lägga in en recension på den också, men det tog sin lilla tid, särskilt eftersom jag läste NÅGRA andra böcker under tiden (hunger spelen-serien, kitty dubbel-volymen + ett stort antal andra böcker som jag inte ens minns längre) men nu är den slut och Bree Tanners andra liv har inte ÄNNU HELLER KOMMIT!!!! Den måste vara väldigt populär.

Och nu när jag  har läst ut Da Vinci koden så ska jag läsa nåt annat från min lista. Jag tror jag måste ta det i en annan ordning än där står eftersom Bree Tanners andra liv som sagt inte ännu hellr har kommit. Men allt som finns där kommer att läsas(;
(För att komma till listan behöver du bara klicka här)

Nu kommer recensionen i nästa inlägg

Ha det bra!

//Frida


1 comment: