Friday, May 18, 2012

Så, nu är det slut med dåliga inlägg!

Hej!

Äntligen har jag något vettigt att komma med, för nu har jag läst ut Bree Tanners andra liv, och det kommer just upp en recension på den.

Älskade den, men den var inte ändå nära på lika bra som de andra Twilight böckerna, det var något som saknades... Jag ska just lägga upp en recension, läs mer då.

Nu just läser jag på första "Night world" boken, älskar den redan, men det är lite förvirrande att hoppa mellan två vampyrvärldar på det här sättet, men snart kan jag nog förstå den här också(; Jag vill bara nu helt snabbt tacka Nicole för tipset, du hittar hennes blogg här.

Jag satte förresten igår in en text till höger på bloggen, rubriken är "Böcker som jag ska läsa" och under den står det så här: "Här hittar du en länk till inlägget med min boklista" och nedanför det finns en länk som (som sagt) går till boklistan. Så nu hittar alla dit lätt som en plätt!
Fast jag är inte ännu helt nöjd, men det får duga tills vidare...

Okay, nu kommer recensionen just upp(;

Ha det bra!

Hälsningar Frida

No comments:

Post a Comment