Monday, May 28, 2012

Igen ett inlägg om "läget just nu"

Hejsan alla mina kära läsare!

Igår tillbringade jag hela dagen i hängmattan på grund av ett skadat knä, och LÄSTE!

Jag läste ut "Nattens döttrar" av L. J. Smith, jag gillar verkligen den här serien. Det var så kul att (spoiler varning) Ash, som verkade vara, och faktiskt var, ett sånt svin, men att jag ändå var kär i honom i slutet av boken, rekomenderar verkligen!

Jag ska skriva en recension på serien, men jag funderar på hur. För alltså varje bok handlar om olika personer, och det finns inte en enda specifik person som är med i alla böckerna. Och jag orkar ärligt talat inte recensera varje bok i serien, om inte nån av er ber mig om det förstås*. Men det kommer nog så småningom upp nån sorts recension.

*Jo, alltså om det är nån bok ni funderar på att läsa, men inte vet om den är bra, så be mig om att läsa och recensera den, det gör jag gärna!

Det antar jag att var allt det, men jag hör just av mig(;

H. Frida






Haha, här kom igen ett par bilder jag själv tagit, fast de har INGENTING med inlägget att göra, utan orsaken till att jag laddade upp dem är att jag är jätte nöjd med dem, och de är roliga, NJUT(:

No comments:

Post a Comment