Saturday, May 19, 2012

Officiellt fast

Tjenare! (hahaha)

Jag håller alltså för tillfället på med första boken i serien "Night world" som heter "att lura döden" och är av L. J. Smith. Och den är ljuuuuvlig! Jag är helt enkelt officiellt fast.

Den är liksom...enligt mig lite sorglig, rolig, romantisk, spännande...Alltså helt perfekt, rekomenderar VERKLIGEN! Jag har kommit halvvägs, men hittills har den (du har nog redan fattat det) varit sjukt bra.

Och så vill jag då igen påminna om att om du inte redan gjort det så gör det nu: kolla på min boklista, så vet du vad jag läser/läst/ska läsa, och hänger med lite bättre, klicka här för att komma dit.

Jag skriver av mig,

Frida

Det här är boken

1 comment:

  1. "hej ibland behöver man koppla bort en stund, kanske på ett hotell, kanske du ska någonstans i sommar och vill bo på ett fint hotell med några vänner? var med här och tävla http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/18112

    Fin blogg du hade, allt bra? :)
    /Emma - williams mamma
    http://nattstad.se/Emmahjorth

    ReplyDelete