Thursday, May 17, 2012

Nu finns det grejer att läsa!

Hejsan alla!

Jag är nu hos en kompis, Ida, och hennes blogg hittar du här. Den handlar om hennes liv, fotografering och vardag, rekomenderar verkligen!

Okej, det jag skulle säga var...BREE TANNERS ANDRA LIV HAR KOMMIT!!!! Den är sjukt bra, jag började läsa den igår, men jag blir lite ledsen varje gång jag tänker på hennes tragiska slut (läs ljudet av ditt hjärta). Dessutom kom de tre första Night world böckerna samtidigt, så nu har jag läsning för en stund framåt.

Förlåt, jag har varit sjukligt inaktiv på sista tiden, det har bara inte funnits tid och inspiration. Men nu, nu kommer det många recensioner (på Bree Tanners andra liv och Night world när de är utlästa), jag ber igen om ursäkt för att jag inte har skrivit på så länge, FÖRLÅÅÅT!

Jag ska här lägga in en länk till min boklista, så att ni slipper dit lättare. Där hittar ni allt jag just nu ska läsa, och det är också i det inlägget jag skriver vilka av de böckerna som är lästa, och vilka som inte är det. Jag ska ordna ett bättre system så fort som möjligt, men tills dess för ni klicka här för att komma dit;)

Det var vad jag ville säga just nu, men som sagt så hör ni säkert av mig igen om ganska snart, för nu har jag nåt att skriva om(;

Hälsningar

Frida











No comments:

Post a Comment