Sunday, May 20, 2012

Egna bilder!


Hejsan!

Jag är fortfarande ungefär halvvägs genom "Att lura döden", för jag hann inte läsa nästan alls igår, så det var inte därför jag tittar in nu. Utan det som jag egentligen skulle säga var att jag för första gången under BökarensBöckers historia har tagit mina bilder själv! Okej, det kanske inte är så fantastiskt, men ändå, jag gjorde det! Och vad tycker ni om resultatet? Berätta i kommentarerna!







På den övre av bilderna ville jag att den skulle vara svartvit, och på något sätt lite läskig och cool. Och det blev ungefär som jag hade tänkt mig, men kameran (en telefon i det här fallet) var inge vidare, och jag är inte så bra på att fota, och det var första gången jag redigerade en bild. Men med tanke på det blev jag rätt så nöjd faktiskt!

På den undre bilden ville jag framhäva alla färger, och skapa en lite "gladare" bild än den förra. Som sagt så var kameran dålig, jag är ingen bra fotograf, och usel på att redigera, men om man bortser från det är jag nöjd över den här bilden också, det blev nästan som jag ville.

En grej som var dålig med båda två var att de blev jätte suddiga. Men jag tror det beror på kameran. Till födelsedags present tror jag att jag vet vad jag vill ha...

Ge feedback i kommentarerna!

Och ha det så bra,

Frida

1 comment: