Wednesday, April 25, 2012

Läget just nu

Hejsan!

Jag ber sjukt mycket om ursäkt för att det inte har kommit några inlägg på sistone. Det beror på att jag inte har läst något speciellt. Jag håller ännu på med Allie Finkles regler för tjejer, och Bree tanners andra liv har ännu inte kommit. 

Så, det här betyder att.....JAG BEHÖVER ÖNSKEMÅL! Alltså, om du funderar på att läsa något, så be migom en recension. Om jag har läst den kommer det på momangen,och har jag inte får jag helt enkelt tag på den och läser den!

Hoppas att ni ännu gillar att följa min blogg!

//Frida 
  Bökaren

2 comments:

  1. Hunger games, Night World, Vamipire Diares, osv.

    ReplyDelete
  2. Samuraj sommaren, du kan ju fast göra en undersökning om vilken bibba e bässt...tipsar också på Nicoles tips...fast ja själv nog int har läst dom...

    ReplyDelete