Saturday, April 21, 2012

En prinsessas dagbok: Prinsessa för alltid (del10)

Hej! Jag ska bara berätta att jag just läste slut en prinsessas dagbok del 10. Den var enormt bra, och jag tekomenderar den verkligen, men ett tips för alla som tänker börja läsa en prinsessas dagbok serien, börja med del1, i den förklarar dom en massa som man bara måste veta för resten av serien. Jag är lite ledsen att serien tog slut, för den har verkligen varit otroligt bra, men nunkan jag börja på någon ny serie i stället. Judt nu planerar jag att läsa airhead och systrar i jeans serierna, men före det har jag lite annat att läsa, se inlägget som heter "böcker som jag ska läsa", där står det om alla mina planer. Det kommer troligen ännu en bokrecension idag, jag funderar på vilken bok bara... //Frida Bökaren

2 comments:

  1. Sv: Jo, de e lätt att vinna, iallafall om de e så här lite anmälda som just nu...var aktiv o skriv mångsidiga inlägg...snygg design, bytte du den igen??

    ReplyDelete