Saturday, June 9, 2012

Hemma igen!

Hejsan!

Nu är jag hemma igen från lägret! Det blev ca. ingen läsning där, men nu är jag igång igen! Det första jag gjorde när jag kom hem var att chilla med en bok och choklad.

Alltså håller jag ännu på med "De utvalda: Bok 2: Monstrets dotter" av Kristin Cashore. Den är sjukt bra, och jätte lång! Jag har läst typ lika länge på den redan som det tog för mig att läsa ut både "twilight" och "night world", och bara kommit ganska precis halvvägs!
Men bra är den. Och jag är helt fast, alla karaktärer är så...fantastiska! Alltså, Kristin Cashore har en helt enorm fantasi, hon har skapat en helt ny värld i både Bok1 och Bok2. Jag är jätte imponerad!

Jag har dessutom fått tag på "Airhead" serien av Meg Cabot, så efter "De utvalda: Bok 2: Monstrets dotter" blir det nog det nästa som står på tur att bli läst.

Ha en skön sommar, jag hör (skriver) av mig!

Frida

1 comment:

  1. Halo jag har läst ut de utvalda 1 och 2 och jag är förälskad i dom kan inte sluta tänka på dom... Älskar din blogg kolla gärna på min bok blogg om du vill den heter. Boombok.blogspot.com

    ReplyDelete