Sunday, June 3, 2012

Happy birthday to me!

Hejsan!

Idag fyller jag 12 år, YES!

Fast jag har lite annat också att berätta. Imorgon åker jag iväg på ett läger. Och då är jag borta ända till nästa lördag, så det blir tyvärr inga inlägg under den tiden. Men sedan är jag tillbaka, och då ska jag blogga så mycket som möjligt. men det är ju sommarlov, så det blir mycket läsning, men vi kommer säkert att vara på stugan en hel del och ha andra program, så det kanske inte blir så mycket bloggande då. Men jag ska som sagt blogga så mycket jag kan även då.

Men eftersom det nu en gång är sommarlov så kommer jag att tillbringa timmar i hängmattan och på stranden med näsan i en bok, så det kommer att troligen finnas en hel del att blogg om så det blir nog inte så mycket "har inget att skriva om" inlägg då.

Ha det bra!

Frida

No comments:

Post a Comment