Wednesday, June 20, 2012

Airhead-serien

Hej Läsare!

Nu läser jag på andra boken i "Airhead"-serien av Meg Cabot som heter "Att vara Nikki". Den är jätte bra! Och den påminner lite om "en prinsessas dagbok" och "Washington DC" som också är av Meg Cabot. (Spoiler varning!) För de handlar ju alla tre om en impopulär, mobbad och udda tjej plötsligt är världskändis, och hela hennes liv förändras plötsligt. Och så är de alla tre skrivna ur "jag" vinkel, alltså huvudpersonen berättar/tänker/skriver om sig själv. Men det är ett kul och fungerande koncept, så why not?

Annars så kommer jag inte att vara hemma just alls före i Augusti, och då har också troligen en hel del program. Men hur som helst så kommer bloggen nog att stå orörd tills dess, utom möjligen enstaka stickinlägg. Men titta ändå in alltid ibland, jag ska försöka blogga så gott det går ändå. Och i Augusti någon gång kommer jag att vara tillbaka hemma igen.


Fotograf: Jag


Ha en skön sommar!

Frida





1 comment:

  1. Hejj, tack så mycket! Just nu har jag inte några större bekymmer. Men tack och ha en jättetrevlig sommar! :)

    ReplyDelete