Monday, September 17, 2012

Halloj!

Hej!

Jag är i ganska desperat behov av bra boktips. Så om det är en bok som du funderat på att läsa, men först vill veta om den är bra, eller om du har läst en jätte bra bok och vill rekomendera den så SÄG I KOMMENTARERNA!!! Min boklista börjar bli oroväckande tom!

En liten bokbild(:
Idag ska jag läsa ut sista boken i "systrar i jeans"-serien av Ann Brashares, sedan blir det "Jagad" av Meg Cabot och så ska jag tror jag läsa på "Sofies värld" av Jostein Gaarder. Men det är en så invecklad bok att jag i alla fall behöver en paus ibland när jag läser på den, men jag ångrar inte att jag började läsa på den.

Jag tror att jag ska skapa en länklista på andra brabokbloggar också, så om du har en bokblogg så skriva adressen i kommentarerna så kommer den med i listan.

Jag ber om ursäkt för att det här inlägget innehöll så lite "info" och "fakta", jag ska se till att nästa blir lite bättre.

Bokhälsningar

Frida



2 comments:

  1. Hej! Här är adressen till min bok blogg : http://boombok.blogspot.se/

    ReplyDelete
  2. Sorry men jag kommer inte på någon bra bok nu så här för det var ett tag sen jag läste någonting! Men en bok som hette typ något som "en vecka" av Cate Cann så var helt bra och lite annorlunda! Så den rekomenderar jag. Och så alla Harry Potter böcker!!! DE är lite tröga i början men då man kommer in och fattar så är de otroligt bra! De är nog de bästa böcker jag läst och är otroligt spännande och intressanta. Läs dem!!!!:D
    //Sofie

    ReplyDelete