Saturday, September 29, 2012

Bok-brist

Hejhej!

Jag har en helt fruktansvärd bok-brist just nu, men det problemet är snart löst. För tidigare idag hittade jag 3 superfina boktips på en kompis blogg (www.issiegirl.blogg.se) som jag direkt reserverade på biblioteket. Så på måndagen ska jag plocka upp dom om jag hinner, och om jag inte hinner då så får jag väl göra det på tisdag då, men hur som helst så har jag snart  något att skriva om(:

Annars så blev jag tipsad om en annan serie också. Den har inte något konsekvent namn tror jag, och jag vet inte så mycket om den ännu. Men det är den där serien som egentligen nog är en trilogi varav två böcker har utkommit hittills, de heter "Cirkeln" och "Eld" och är skriven av Mats Strandberg och  Sara Bergmark Elfgren. Så de ska också läsas så fort som möjligt.

Jag vill fortfarande ha boktips, så berätta om bra böcker i kommentarerna till det här eller "boklista"-inlägget!

Annars så ska jag lägga upp en recension på "Airhead"-serien av Meg Cabot när jag hinner (och orkar:)), men den kommer nog också snart upp på bloggen.

Jag hör av mig när jag har något lite intressantare att skriva om(:

Ha det bra!!

Frida

1 comment:

  1. Jag har ett bok tips till dig. Eller ja sex stycken tips. Det är Vampire Academy böckerne. Jag tror att det finns fem eller sex stycken böcker jag har tvåan ock ska läsa den snart.

    (om du inte redan har läst den)

    ReplyDelete