Saturday, March 9, 2013

Inte igen...

Hejhej!

Jag har uppenbarligen, igen, glömt bort bloggen och inte haft tid att fixa det. Förlåt.

Nåja, hur som helst så har jag inte slutat läsa för det. "Svindlande höjder" som jag nämnde i ett tidigare inlägg har jag läst, och som jag sa där också är den absolut läsvärd, den var jätte intressant, och då man väl kom in i den var den omöjlig att sluta läsa.

Jag är inte helt säker på om jag nämnde en annan bok också, "Rubinröd: tidlös kärlek" av Kerstin Gier, som jag också fick till julklapp, men den har jag också läst. Den var ärligt talat bland det bästa jag någonsin har läst, och jag väntar så otroligt mycket på fortsättningen! Den var den där perfekta blandningen av humor, spänning, romantik  och lite skräck. Jag rekomenderar den absolut till alla som gillar att läsa, oberoende genre eftersom den innehåller lite av allt.

Jag har läst lite annat också, lite olika sorters böcker, men dem hinner jag inte räkna upp nu.

Ha ett skönt veckoslut!!

Frida

No comments:

Post a Comment