Friday, December 28, 2012

God jul och Gott nytt år!

God jul lite i efterskott, och gott nytt år lite i förtid(:


Jag har ju inte skrivit på bloggen på ett ganska bra tag, men jag tänkte att jag kan ju försöka börja igen nu. Så förhoppningsvis står inte bloggen tom mera.

Under bloggpausen har jag alltså läst en hel del, jag har glömt bort många av böckerna, men jag ska ta reda på vilka de är också(: Men några som jag kommer ihåg är; 
"Som om ingenting" av Katarina von Bredow, 
"Pilträdens systrar: Vänskapen växer" av Ann Brashares, 
"Välkommen hem" av Johanna Lindbäck, 
"Tänk om det där är jag" av Johanna Lindbäck, 
"Singer" av Katarina von Nummers Ekman, 
"Emma Gloria och röda längtansboken" av Henrika Anderson, 
"Emma Gloria med lust och fägring stor" av Henrika Anderson 

Jag ska börja lägga upp recensionerna så fort jag kan, 

hejdå(:

Frida

2 comments: