Friday, August 24, 2012

Läsning, läsning, läsning, massor av läsning!

Hej!

Jag lever ännu, don´t worry, men jag har haft fullt upp senaste tiden med skolstarten, lägerskola o.s.v. jag har dessutom skadat knät igen och det tar ju också en del av min tid att ta sig hit och dit.

Min bok-hög för tillfället
Men hur som helst så var det inte det jag skulle skriva om. Jag var för inte alls länge sedan (kanske någongång i början av veckan eller så) på biblioteket och plockade upp böckerna som jag reserverade. De hade alla kommit, och jag är för tillfället på andra "Systrar i jeans"-boken av Ann Brashares. De är jätte bra, och jag rekomenderar dem verkligen! Fast "Sofies värld" av Jostein Gaarder fick stiga åtsidan en stund. Den är verkligen jätte bra, men på det stället jag nu är på i boken så är det bara filosofikurs, och det är väl helt intressant och så, men jag skulle ändå vilja läsa mer om Sofie, inte om Platon, Sokrates, filosofi-teorier om hur allt funkar o.s.v., men efter de andra böckerna tror jag ändå att jag orkar fortsätta på den.

Jag har varit otroligt oaktiv senaste tiden, mina ursäkter har jag redan räknat upp, men jag ska ta tag i bloggen nu och vara lite aktivare. Jag har inte glömt recensionen jag lovade, den kommer, den kommer(;

Bokhälsningar

Frida
(The Bökare;)



No comments:

Post a Comment